Nur ungelesene Themen anzeigen
Geo-Rätsel
Zitat von Thesi am 24. August 2024, 10:34 UhrBravo Baeremanni, ja es si d'Lobhörner,
aber ig bi nie dert gsi, für mi isch das nümme möglich.
Wünsche dir äs schöns Wuchenänd und liebi Grüess, Therese
Bravo Baeremanni, ja es si d'Lobhörner,
aber ig bi nie dert gsi, für mi isch das nümme möglich.
Wünsche dir äs schöns Wuchenänd und liebi Grüess, Therese
Zitat von Baeremanni am 28. August 2024, 23:10 UhrHoi Thesi und alle andere Fründe. Ich bin am probiere es Bildi ufezlade.
Villicht isch es jetzt gange und ich wett wüsse wo i do e feini Rascht gha han.
Liebe Grüess u viel Vergnüge
Baeremanni
PS. et voila, "ca bumm, ca tätsch. Es Bildli wo ich hüt nümme chönnt mache, d'Hütte stoht no, aber de Bäremanni mag eifach nümme sonig Toure mache. Umso schöner si d'Erinnerige
Hoi Thesi und alle andere Fründe. Ich bin am probiere es Bildi ufezlade.
Villicht isch es jetzt gange und ich wett wüsse wo i do e feini Rascht gha han.
Liebe Grüess u viel Vergnüge
Baeremanni
PS. et voila, "ca bumm, ca tätsch. Es Bildli wo ich hüt nümme chönnt mache, d'Hütte stoht no, aber de Bäremanni mag eifach nümme sonig Toure mache. Umso schöner si d'Erinnerige
Zitat von Thesi am 29. August 2024, 19:01 UhrIg dänke das isch ds Bärghus Männdlene - Weberhütte, liegt zwüsche Schynige Platte und Faulhorn .
Häb no ä schöne Abe, Lg Therese
Ig dänke das isch ds Bärghus Männdlene - Weberhütte, liegt zwüsche Schynige Platte und Faulhorn .
Häb no ä schöne Abe, Lg Therese
Zitat von Baeremanni am 29. August 2024, 21:46 UhrOh Thesi, Du findsch doch gäng alles grad use.
Aber du hesch rächt mit de Mändlene-Hütte.
u so warte mer uf es neui Ufgabe vor Dir.
Tschüss
Oh Thesi, Du findsch doch gäng alles grad use.
Aber du hesch rächt mit de Mändlene-Hütte.
u so warte mer uf es neui Ufgabe vor Dir.
Tschüss
Zitat von Thesi am 30. August 2024, 12:25 UhrJaaaa Theo, es ist das sogenannte Rütikirchlein in Rüti bei Lassach, dort wurden wir vor Jahren getraut.
Wünsche dir ebenfalls einen schönen Tag,
Jaaaa Theo, es ist das sogenannte Rütikirchlein in Rüti bei Lassach, dort wurden wir vor Jahren getraut.
Wünsche dir ebenfalls einen schönen Tag,